close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

5 יעדים בארץ לחופשת החורף

מערכת שורשכג כסליו, תשעז23/12/2016

אז לאן ניתן לטייל בחורף בארץ ישראל?

תגיות:

נדמה שבכל הקשור לתכנון חופשות בקיץ אין כמעט דילמה. הצפון ירוק מתמיד, אילת לוהטת מאי פעם ובערי החוף אפשר למצוא שלל אטרקציות מלהיבות לכל המשפחה. הבעיה מתחילה כשהטמפרטורה צונחת והשמים נעשים קודרים יותר. בשלב הזה אנחנו חוששים שאין לנו לאן לברוח, ובוודאי שלא ליעדים קרים הרבה יותר באירופה או בארה"ב, אבל האמת היא שבישראל אפשר למצוא כמה יעדים אידיאליים למי שמעדיף לצאת לחופשה דווקא בחורף.

ירושלים ונחל חלילים

אם יש עיר שבה אפשר להרגיש חורף טוב יותר מכל מקום אחר בארץ, זוהי ירושלים. מי שמוצא שהצפון קפוא מדי לטעמו ומי שמעדיף בכל זאת לקוות לפתיתי שלג בעיר הבירה שלנו, יגלה נופש נפלא דווקא כאן, בין חומות העיר העתיקה. היסטוריה, תרבות והרבה עניין מחכים כאן לישראלים שיבחרו לצאת לסופשבוע של מנוחה או לחופשה ארוכה ואיכותית יותר, ואם תרצו להתחבר בכל זאת אל הטבע תוכלו בנסיעה קצרה להגיע גם אל נחל חלילים, למסע רגלי מרתק בין מערות הקבורה, בורות המים והגתות.

אילת

איך אפשר לדבר על חופשת חורף מבלי להתעכב על העיר שבה החורף הוא אגדה אורבנית בלבד? נכון, נופש באילת בחורף הוא לא בהכרח ההזדמנות הטובה ביותר להשתזף על חוף הים, אבל גם בימי החורף הקרירים תמצאו כאן ים כחול, טמפרטורות נעימות, בתי מלון מפנקים ומרכזי קניות שמציעים מבצעים מיוחדים ומחירים שאי אפשר לעמוד בפניהם. נופש באילת בזמן הזה של השנה יהיה כנראה גם נוח יותר לכיס, כך שמי שזקוק לשקט מוחלט ולניתוק – זה היעד האידיאלי עבורו.

מכתש רמון

יעד נוסף שאליו תוכלו להגיע בעונה הקרה הוא מכתש רמון, שבמרחק נסיעה קצרה ממנו תמצאו גם מקומות נפלאים לאירוח וללינה. המכתש עצמו הוא אחד המקומות היפים בישראל, והנופים הנשקפים ממנו בוודאי יגרמו לנשימתכם להיעתק. השילוב בין מזג האוויר הייחודי, הנופים הנפלאים, ההיסטוריה המרתקת והשקט המוחלט, הוא שילוב שהופך את המקום הזה לאטרקציה נדירה בנוף הישראלי.

ים המלח

על אף שמדובר ביעד לוהט בעונת הקיץ, נראה שבחורף ים המלח הופך לאטרקטיבי עוד יותר, בעיקר בגלל מזג האוויר הנפלא אבל גם לנוכח העובדה שבתי המלון אינם עמוסים (בהשוואה למתרחש בהם בקיץ) ובשל המחירים הנוחים למדי שמאפיינים את האירוח בזמן זה של השנה. עם הים במרחק נגיעה, עם השלווה ועם שמש מפתיעה שמאפשרת להשתזף גם באמצע ינואר, בדרך כלל.

צפון

לבסוף, איך אפשר לדבר על חופשה בחורף מבלי לציין את הצפון, העמוס בשלל צימרים רומנטיים, בתי מלון מפוארים, מסלולי טיול שמתאימים גם כשקר וגשום בחוץ, ואינסוף מסעדות להשלמת האווירה. מסלולים רבים יהיו מאתגרים עד בלתי אפשריים בעונת הגשמים, אבל במדינה הקטנה והיבשה שלנו אפשר למצוא לא מעט חלופות יבשות, חמימות ומזמינות מאוד.

וכמובן, בנוסף ל-5 היעדים האידיאליים, לא נשכח את היעד האולטימטיבי שמחכים לו בציפייה כל השנה- המבוגרים והילדים כאחד- ביקור יומי ארוך במיוחד באתר החרמון שמאפשר ליהנות מחוויה ייחודית והזדמנות לריגושים וסיפורים שיישארו לאורך זמן.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה